mÄndag 30 april 2018

We are back...

Hello to all of you!
We have decided after many years of not sailing, that we will try go sailing with kids this time.
After almost seven years of having Snowbird on land it´s time to start slow with some swedish water. We have heaps of things to do on her but we hope that we can have her in water in a few weeks( or maybe in 12 months, we don´t know yet). She is not in the best of shapes but we will give her some TLC and maybe we can take her out this summer for some fun.
When you have two wild kids and not many babysitters around we have to split us up so someone can work on the boat and get her ready. Since Martin is the electrician on the boat and maybe the most accurate of us:), I will take care of the kids while he is gone.
But this Sunday my mum was up and we could have a day together on the boat, like good old days! 🙋

I was looking back on the old posts and this one will probably be the greyest because of the rainy weather and not Bahamian water;)










1 kommentar:

  1. Hej, jag heter Darci Lyne, jag kommer frÄn New Jersey, USA. Jag lÀste en postkommentar online av en Los Angeles Based Journalist avslöjar hur han permanent botade svag erektion och snabb utlösning 2 mÄnader efter att hans fru lÀmnade honom och han sa ocksÄ att Dr. NOSA fÄr sin ex-fru att ÄtervÀnda efter 2 Ärs Ätskillnad. Jag kontaktade samma Dr. NOSA pÄ grund av mina utmaningar i livet, jag har dessa kraftfulla avsikter att saker kommer att fungera för mig, jag trodde att vittnesmÄl Àr ett verkligt bevis. Jag insÄg att det hÀr skulle vara bra att dela hÀr eftersom jag vet att det kommer att inspirera andra ocksÄ.
    Jag hade sÄ tur att stöta pÄ SVARTA MAGISKA STAVNINGAR
     Caster personlig kontakt
     -Mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Jag Àr inte sÀker pÄ att jag kunde ha gjort det utan honom. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man sÄg nÄgon annan och han sa att vi var klara. Efter att Dr.NOSA lanserade en Magic Love-spell, ringer min man mig pÄ mobiltelefonen och han ÄtervÀnder hemifrÄn. Tack sÄ mycket för att du tog tillbaka min man hem efter 3 Ärs separation. Vi Àr alltid skulda. idag vittnar jag med glÀdje och lycka till vÀrlden ... det kan du ocksÄ
    WhatsApp med honom-- +2349083639501
    * Love Spells Win-Back Ex-lover
    * Magi för framgÄng och marknadsföring
    * lycklig charm - BUSINESS STAR
    * avdelningar - SKYDDSHOOK
    * förbannelse upplösning
      SkilsmĂ€ssa problemlösning?
      lösningen pĂ„ sjukdom och sjukdomar i kroppen vill ha en kĂ€rlek för en ny Ă€lskare?
    * andlig rening
    * fertilitetsmagi - FRUITS OF WOMEN
    * dekret magi, STAV LOTTERI & VINN-SPEL STAV

    SvaraRadera